Medieplan

medieplan

Fremtidens Andelsbolig 2016 bliver markedsført massivt overfor landets andelsboligforeninger – både beslutningstagere og andelshavere

  • I ABF’s medlemsblad ABFnyt, som distribueres i 97.510 eksemplarer til samtlige andelshavere i ABF’s 4.956 medlemsforeninger og til ca. 2.500 bestyrelser i ikke-medlemsforeninger. Medlemsbladet ABFnyt udkommer fire gange inden messen, hvor messen bliver markedsført over for læserne
  • I nyhedsbrevene ABF bestyrelsesNYT og ABF e-NYT, som hver har over  3.500 modtagere og en åbningsrate på næsten 60%
  • I direct mails til alle formænd i ABF’s 4.956 medlemsforeninger samt 2.500 ikke-medlemsforeninger
  • På 6.600 plakater til ophæng på foreningernes opslagstavler
  • På flyers, som bliver udsendt til alle andelsboligforeninger
  • På flyers, som uddeles på alle ABF’s kurser og arrangementer
  • På Go-cards på 400 caféer i hovedstadsområdet i fire uger op til messen
  • I annoncer i Metroxpress Øst med et oplag på 360.000 læsere
  • På ABF’s hjemmeside, på Facebook og på fremtidens-andelsbolig.dk
  • Gennem presseindsats i lokalmedier i hovedstadsområdet